18 Ogos 2009

Persiapan ke21 - barang deko hantaran

perasaan hari nie...

rasa pening kepala..badan letih-letih yang amat sangat..lastweek, teambuilding di Kalumpang,Selangor..jungle treking yang sangat la mencabar..dengan hujan lebat..guruh..kilat..curam..lumpur...pacat...waaa...yang paling mencabar,tengah period..tetiba nak promote kotex..serius tak bocor langsung..elok je..plus,tengah 2nd day...mesti dapat bayangkan betapa la kritikal nye saat - saat tue...hehehe...

okie..seminggu sebelum..jalan-jalan di Semua House..walaupun, virus H1N1 tengah merebak dengan pesatnya..kami tetap keluar berjalan..mencari barang-barang yang di perlukan...

sungguh seronok membeli bersama tunang tersayang...

mai cuci mata tengok barang-barang yang di beli...tolong bagi idea,nak buat deko hantaran camne..pening2...




nak letak cupcakes utk tunang



nak balut polistrin

nak letak kasut,kemeja dan suar dan buah2an


nak letak coklat..nyum nyum...

untuk pot pouri

polistrin,letak barang2 lain

utk letak keliling polistrin..

semua barang di atas..tak sampai rm90..okie la kan..takde la mahal sangat...cuma tak pikir untuk bunga dulang je..barang nak wat bunga,memang dah beli...buat nye..tak juga lagi..
agak sibuk la sekarang nie..tiap2 minggu balik kampung...haishhh...bulan puasa,nak kena balik lagi..nak hantar borang nikah pulak..
tiba-tiba....aku peningggggg....tolonggggg....banyak nye benda tak settle...
lagi satu, nak tau tak...doorgift tak settle lagi..ada sesiapa yang baik hati nak tolong tak...
mungkin juga,nak jual 100-200 paper yang dah buat tue...ada sesiapa nak beli..?ehehehe...

12 ulasan:

khairulhaya berkata...

halooss..

semacam tidak percaya..brg bnyk mcm tu x sampai rm90.kamu beli di mane erk..sayang you ker??

soal mahu mggubah..saya bkn la pro..tp ape susah..google je la dear.hihihi

chaiyok2..

k|ree berkata...

khairulhaya - tak la..bukan kat sayang you..kat sin yin..kat bawah...klu masuk entrance semua house tue...turun tangga lagi..kedai tue kat sebelah lif tue...

tue la..nak kena google tue yang agak tak larat..hehehe..dah la dari pagi keje adap laptop...mlm,balik umah pun..nak kena adap laptop lagi..hukhuk...

Lyne Bahtar berkata...

owh... dah nak start wat hantaran.. terujer nyer~
gud luck oke. im seni blind.. nda idea dehy :) sowwy~

k|ree berkata...

rosy girl - hehhee..tapi,tak gerak2 pun lagi..masih dalam plastik..keluarkan sebab amik gambar je...hehehe..thx rosy..its okie..tengah google2..hehehe..:)

ZERO VENDETTA berkata...

Waa hebat ko boleh dapat barang untuk gubahan hantaran less than RM90.Macam aku dulu complete semua untuk gubahan pun cecah RM200.Aku beli kat Chow Kit.Masa tu taksempat nak survey pun..

Hiasannya aku rasa ko kena jugak letak bunga sikit,bunga hidup or bunga mati yang ala2x bunga hidup.heh..

Psl paper beg napa sound pelik je nad?kejab nak minta tolong buat,jap nak jual.Mana satu sayang ooii.Aku teringin jugak macam nak tolong,tapi aku rasa aku tak mampu la.Sebab skg ni weekend & malam masa aku buat thesis aku tu.huh.Sorry dear!

k|ree berkata...

zero - hehee...bunga2 nye..aku lum beli lagi...bunga nye,maybe aku nak wat sendiri...hehehe..tengah mencari idea la nie..hehehe...kan aku nak wat 500..tapi,sebab ada kotak vip yang aku beli tue..dah 200..cam byk la sangat pulak..sampai 700 doorgift aku..tue yang aku ingat..nak jual 100-200 paper bag yang aku dah wat tue..skarang nie, ada 120 lagi yang tak siap...hehehe..eh,takpe la..awak tue dah berumah tangga..nak tolong camne yang oi.. :)
anyway,thx ye..

Unknown berkata...

lagi sebulan kan
mmg dah kena start buat bunga dah
dan boleh proceed ngan deco
alah,buat je mcm ne pun
asal nampak ok, dan senonoh sudah..

k|ree berkata...

dayu - tue la..dah berdebar dah nie...harapnye cmtue la..tunang aritu pun,redah je..hehehe..bole la kot..hehehe..

d7 berkata...

wahhhhhh
excitednyer aku tgk bahan2 utk hantaran nko nadiah..
color choc plak tu..
comey!!
aku stuju ngan ayu.. letak bunga hidup ke ape ke..
sorry lame x drop comment..
aku slalu bace tapi server broadband kat hostel tu lembab gile sampai x leh drop comment.. hahah

k|ree berkata...

d7 - hehehe...excited ye...:)
memang nak letak bunga pun..tapi,nak letak bunga hidup..
cam tak mampu je aku nak beli bunga byk2...hehehe...
wat bunga sendri je kot...
ye ke..suh hostel ko upgrade la..hehehe...

ZERO VENDETTA berkata...

Oic..
Tapi kalau tinggal 120 pcs je lagi x banyaklah nad.Congrates dear!

k|ree berkata...

zero - thx...rasa nye..aku tak abiskan kot yang 120 tue...hehe...
sebab,cam dah byk sgt la plak..hehehe...