04 Julai 2009

Persiapan ke16 - doorgift vip

doorgift VIP
VIP adalah untuk keluarga belah lelaki dan juga rakan-rakan seperjuangan. ada 2 barang insyaAllah. barang rahsia dan juga cookies mungkin. insyaAllah. planning nya begitu lah...
doorgift yang lain hanya dapat salah satu..kalau cepat,dapat la rahsia..klu lewat sikit,mungkin dapat cookies sahaja. :) macam agak kedekut kan..? ye la,kebanyakkan orang bagi macam2..satu beg je, macam-macam ada...haishhh...tapi,kenapa lah aku bagi satu barang je kan..?mungkin,barang tue agak berharga dan di gunakan oleh ramai manusia di malaysia ini. hehehe...cuma cookies je la..makanan biasa kan..itu je yang terpikir buat masa nie.. :)

okie..berbalik dari doorgift VIP nie. kotak ini,di beli khas dari Taiwan..waahhhh..jauh nya..hehehe..kebetulan, one of my ofismate, is teleworker. dia bekerja dari sana dan hanya balik ke Malaysia 2 bulan sekali dan masuk ofis selama 2 minggu. sebelum, dia pulang dah di tanya mahu pesan apa-apa ke...hehehe..jadi dengan pantas kilat..terus minta order. kotak sebanyak 200..suka-suka... :)

200 untuk VIP dan 500 untuk yang biasa..adakah terlalu banyak..dah rasa macam banyak sangat la pulak kan...hurmm...takpe-takpe..benda boleh di guna kan...kalau ada lebih,tak jadi masalah.. :)


mari kita lihat kotaknya...


comel tak..?comel kan..?bentuk rumah..suka-suka.. :) :)

16 ulasan:

MyRule berkata...

cantikla kotak tu....

k|ree berkata...

myrule - mekasih.. :) hehehehe..kita sendiri pun rasa sayang nak bagi orang..macam nak simpan je..heheheh...

d7 berkata...

aaaaaaaaa aku nak kotak rumah tu!! tak kire tak kire!! iskh.. sobbbbbbb T__T

k|ree berkata...

d7 - iye..aku akan bg pada kengkawan rapat juga...tapi,kena datang masuk bilik jumpa aku la..hehehe...aku bg by hand..hehehe.. :)

ctfza berkata...

kiut miut sangat .. :-) sy link awk eh..

k|ree berkata...

ctfza - okie...terima kasih..nanti saya link awak jg... :)

khairulhaya berkata...

hai..

comel seh kotak tu.agak2 bape erk harge die dlm rm?untung la sape yg dpt kotak tu nnt..nak 1...

k|ree berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
zerovendetta berkata...

Nad..
Very nice & very cheaper.Berbaloi la!Pastikan aku ada dlm listing ko ok.

k|ree berkata...

zero - hehe..dun worry...besfren mesti dapat punya... :)

nadiah berkata...

nad..huhu

sangat comei..sangat comei..kotak tue :) suka aku tengok

kiree berkata...

nadiah - hehehe...mekasih nad...tue utk vip..nak dpt,dtg jumpa aku tau nnt...hehehe.. :)

~CiK LaDy AnGeL vs DeViL~ berkata...

wahhh...menarik 2...me nanak gak bley x??
awk...sy link awk yer...

k|ree berkata...

cik lady - bole..nanti datang la kenduri kita ye.. :)
okie..link awak juga nanti...

esca berkata...

cantiknyaa nii... sangat kreatif.. jauh nun terbang dr sana..sana murah kan? emmm cookies ok kan kalau letak dlm tu.. sbb cookies pon agak mahal juhaa

k|ree berkata...

esca - heheh..sebab ada ofismate teleworker dari sana..minta de tolong belikan..tue la..cookies pun macam mahal juga..tak tau nak letak pe..sbb kotak agk besar..kena la letak lebih sket..hehehe.. :)