03 Julai 2009

Persiapan ke15 - tukang make up

Tukang make up..
buat pengetahuan anda semua, tukang make up ku nanti, adalah orang lain dari yang membuat pelamin bagai..ini semua terjadi, kerana tempat yang ku akan sewa baju itu semua. tidak berapa cantik make up nya.. :) dan photografer yang baik hati,entry sebelum ini..pun dah sound awal2..jangan amik make up kat tempat mereka..gambar nya rosak kerana make up tersebut.. :)
okie. tukang make up ini,nama nya kak ina. sepupu kepada kawanku ayue. cuba tengok gambar kahwin nya,lawa.. :)lagipun,orang nya memang lawa..heheh..
mulanya,ingat nak terus cancel la dengan butik kahwin tue. tapi,orang tue kata,boleh sewa baju kat dia dan make up dengan orang lain. okie. terima kasih kerana memahami. :)sebab biasa pun orang buat camtue dan bayaran pun dikurangkan sedikit. okie la tue kan. :) baju-baju di butik kahwin tue,sangat cantik. aku suka dan sangat banyak pilihan..diorang punya baju pun up to date la..tak tahu bila nak gi pilih baju. katanya,bulan 8 tapi macam dah lambat.takut orang lain dah serbu baju yang lawa..camne..?hurmm..
okie la..cerita tentang tukang make up nie. masa hari perkahwinan ayah ku yang ke 2 kali nya. kami pun minta la kak ina dan kak lin(tukang make up masa tunang) make up kan kami. sebab 4 orang nak make up pada hari tersebut termasuk lah pengantin perempuan dan terlupa lagi sorang, anak buahku, nasirah.. :)
jadi, sangat puas hati dengan make up kak ina. tapi,dia cakap nie. yang make up nie..bukan untuk pengantin. biasa je..upah nya, RM60. nak tengok gambar kami selepas di make up kan..?
jom tengok. model adalah adik beradik ku sendiri. :)

mata sahaja ku kasi lihat..kipas milik kak linda

kak mimie ku.dia dan aku di make up oleh kak ina.yang lain kak lin.

kami adik beradik bersama abg2 ipar.

kami bersama mak ngah.arwah mak punya bestfren

kami adik beradik bersama mak ngah.sangat lembut orangnya seperti mak juga.tempat kami mengadu.
yang duduk kecuali mak ngah, di make up oleh kak ina.
camne? puas hati tak make upnya. kami sangat puas hati. en.casio juga puji tau.tak tau ikhlas ke tak je..hehehe

5 ulasan:

ZERO VENDETTA berkata...

Nad..
Cantiklah.Serius nampak perubahan muka ko.

Walaupun aku x nampak wajah ko sepenuhnya.Serius!Ee excitednya saya..

d7 berkata...

jap2..
yg 1st pict tu sape?
nko ke babe?
lain la.. haha mata nampak besar..

k|ree berkata...

zero - hehehe..aku sendiri pun excited..heheh...urmm..wajahku memang takde yang dekat..klu yang ada pun, gamba tak jadi..

d7 - iye..yang 1st pict tue adalah saya...hehehe..tue la..mata aku jadi besarkan..mata sepet nie jadi besar plak..hehehe

Mimie Hamdan berkata...

yer... mmg canteekk... esp 2nd pic... wakakakak...

k|ree berkata...

mimie - eleh...ye la tue.. :)