01 November 2009

10 Okt 2009 - sanding

maaf ye..kerana tidak upload gambar semalam..member kahwin..dari pagi hingga ke malam..perjalanan ke Kuala Kangsar,Perak,,memang menguji kesabaran duduk di dalam kereta...dah lama tak jalan lama...akhir sekali, masa hantar report praktikal...tapi, tidak dapat di lupakan kerana boyfriend kesayangan teman kan...yang kini sudah pun menjadi suami saya..hehehe...





melalut plak...mari cuci mata..enjoyy...


bersama keluarga hubby



nape mataku macam semacam je


asyik gelak je amik gambar mata bertemu mata



bersama ayah dan Auntie Azah


keluargaku yang suka menyakat orang



keluarga arwah mak..



macam kan terror bergambar je..



mr.casio : awak pandang waja


kiree : waja mana plak nie..oo..saya dah nampak..okie..


(cakap sambil senyum)


ada ciri keibuan tak..?








bilik pengantin

4 ulasan:

zerovendetta berkata...

pict no3 and the last pict are the nice one,sweet sgt!

urm siapalah gerangan bdk baju hijau kat tepi tiang dlm pict no1 tu kan?hahaa..

k|ree berkata...

zero - hehehe...kak linda duk tya..duk dlm apa tue..hehehe...
tue la..macam kenal je...tapi,biar lah..hahahahah...akak de mana ntah tinggal kan de kat situ...

farhanna berkata...

kaler brown ni sgt syantik

k|ree berkata...

farhanna - mekasih dear...nie pun,tuka last minute...kalau tak, amik coklat lain...hehheh..