06 Oktober 2010

Buhsan

Saya sangat buhsan...
sangat mengantuk...
perut rasa sebu....dah banyak kali masuk toilet...masih tiada apa2 hasil...
aduh...sakit nye perut rasa...
sudah masuk 23weeks....kejap je rasa...perut pun semakin besar dan terserlah...
ada doktor yang terperanjat kerana nampak perut ku yang tinggi....
okay...last week, kiree try buat roti canai...kata mr.casio, dia nak tebar roti..tapi, tak bangun2 tidur...kiree pun bantai la menebar...huhuhuh...
tak lama tue, mr.casio bangun....apa lagi, kami pun lawan sampai paling cantik tebar roti...ternyata, suami ku lagi hebat...tapi, gambar untuk roti mr.casio takde...sebab dah kena makan dengan tuan yang buat...hehehe..mari enjoy gambar...

isnin lepas, kiree mc..sebab..kena sakit perut dan cirit birit yang agak teruk juga la...sebab nye...dalam masa 8jam..kiree ke toilet sebanyak 8kali...malam tue, kiree buatlah bubur nasi..dan tanak nasi seperti biasa untuk mr.casio...mr.casio pun balik awal..sebab dia pun sakit perut teruk juga...nie lah hasil masakan kiree....sambal goreng daging...

okay, dibawah ini..anak buah kiree yang kedua..selepas yasmin nasirah,si gadis yang cerdik tue...lama kami berkasihan dengan yasmin nasirah...muncul pula, si comel yang kelakar...ammar shafiy...dia nie, kalau nampak mr.casio....tak nak lepas tue...pelik betul...dia nak mr.casio ada je dengan dia....

8 ulasan:

fiszah_pjo berkata...

sambal daging itu nampak sgt enak..heheh

k|ree berkata...

fiszah - ehehehe...nanti boleh try masak... :)

Miss WatevEr berkata...

waa!!pandainyew kak wat roti canai..
kak..nnt bg la resepi sambal goreng daging 2...nmpak cm sgat delicious..

k|ree berkata...

miss watever - mak mertua dan akak sepupu husband yg ajar...insyaAllah...nnt,lain entry ye... :)

ZERO VENDETTA berkata...

aah mmg nmpk menariklah sambal daging tu nad,nmpk secukup rasa :) ada masa post la resipi yea.

choop ammar sgtlah handsome tau.seyes!

k|ree berkata...

zero - hhehe...nanti, klu dtg..boleh rasa..hehehe...insyaAllah...
budak tue mmg handsome n comel...hehehe... :)

Mimie Hamdan berkata...

si gadis cerdik yg pandai bercakap tak berhenti2 smpi aku rasa mcm nak pitam --> itula yasmin nasirah... hahahahaha...

k|ree berkata...

mimie - huhuhuh...takpe..time nie,mmg time dia byk ckp...layannnn kan je la...huhuh...