11 Jun 2009

Persiapan Kesembilan - Kad Kahwin

Kami berjaya melukis peta untuk kad kahwin. Peta rumah pengantin lelaki dan peta rumah pengantin perempuan digabungkan menjadi satu peta. Anda jangan ingat kami bercinta di antara jiran tetangga. Rumah agak dekat, tapi bukan jumpa di Melaka. Dari rumah Miss Kiree nak ke rumah En. Casio dalam 5 ke 10 minit je rasa nya. memang agak dekat. takde alasan lambat bila nak gi dating masa kami 2 2 ada kat Melaka. tapi, tetap datang lambat. hurmmm..camne tue? ada apa-apa penjelasan?

Okie cukup lah.kalau dalam karangan masa sekolah rendah. cikgu mesti buat camnie~~~~~~ kat bawah ayat yang kita tulis. terkeluar tajuk. hehehe..

kami dah tempah kad kawin..yae berjaya..sebab ayah asyik tanya persoalan yang sama setiap kali pulang ke Melaka. takut sangat tak sempat. jadi, pagi tadi kadkahwinku.com call, sebab banyak kali try buat transaction --> tak berjaya. sangat malu untuk mengaku, saya tidak pandai buat e-payment guna bank islam online. selalu guna cimbclicks. tapi takde wang dalam akaun itu.

sebenarnya, kami dah deposit wang kat ada tempat lain. tapi,macam agak leceh nak order. online pun tak user frenly. try kadkahwinku.com, memang sangat berbaloi lah. staff situ pun sangat menjaga customer mereka. terima kasih en.E (maaf saya lupa lah nama erwan @ezwan @ 2 2 salah ). memang sangat membantu. maaf kerana ganggu waktu makan anda. :)

semua dah settle. dah bayar. dah hantar peta hasil miss kiree dan en.casio. tunggu draft dari kadkahwinku.com je. confirm. tunggu kad sampai di rumah.

1 ulasan:

zero_vendetta berkata...

Nad..
Ko pun tempah pd kadkahwin.com eh.sama tempat ng aku la.Situ memang best.Kedai dia pun cantik tau.

Aku buat table calander & bunting kat situ jgk.Buat dengan firul.Ada kat website diorng bahagian souvenir kahwin.heh..