08 Mac 2010

Sports Planet - Ampang

Salam

Sudah lama rasanya tak berblogging...agak sibuk ke..?
ia, sangat sibuk...menyiapkan report untuk 2009...
sangat meletihkan...saangat memenatkan...sangat menstresskan...

sabtu, minggu yang ke berapa yang dah lepas...
mr.casio angkut bini dia untuk jadi pom-pom girl...
jom tengok gambar...

kamera yang baru di beli...beli bersebab nie... :)

team mr.casio hantar 2 team..yang nie bukan team dia...

sempat amik gambar dengan kamera baru..dan, mrs. kiree sangat nampak tembam...aduii

jumpa kawan saya...rindu gila kat dia...kebetulan..

penyokong setia

lagi gambar penyokong (mrs.kiree nampak pendek dan tembam...)

yae...mr.casio punya team masuk akhir..(aimar alpha)

tapi, dapat 2nd place....sedih gilaaa...mr.casio yang ada tuala ungu di leher.

tengok laki aku..mata duitan betul..

sempat amik gambar lagi sebelum balik...

9 ulasan:

Lina Rahim berkata...

hai..tembam ni da ada 'isi' ke..? :-D ;-D :-D

Nad Nazira berkata...

kiree..lamenye tak apdet! bizzy buat baby ehhhh..hoho..jangan marah..baguslah kiree..nak gak join sporty stuffs..kalau nad..hampeh. malasss. kaki bangku lagi.

waaaaahhh..dapat kamera baru. Best! Nadnye dgcam dah turun taraf jadik kamera korok dah nih..tah bile nak beli baru..:P

Nad Nazira berkata...

kiree..lamenye tak apdet! bizzy buat baby ehhhh..hoho..jangan marah..baguslah kiree..nak gak join sporty stuffs..kalau nad..hampeh. malasss. kaki bangku lagi.

waaaaahhh..dapat kamera baru. Best! Nadnye dgcam dah turun taraf jadik kamera korok dah nih..tah bile nak beli baru..:P

erniekO berkata...

i....

saw....

ME.....

in....

there.... !!

hehehehe.... nnt ngedate tgk movie laks k dear? :)

p.s buku amcam ade beli? actly aku br beli lg 1 buku. hehehe. :)

k|ree berkata...

lina - takde lagi la... :( doakan kita ye... :)

nad - hahahaha....bole tahan busy wat anak la...hahaha..tapi, lum ada hasil lagi...malas juga sbnanya..kena paksa nie..hehehe...
takpe, nnt minta kat en.suami tau...

ernie - sudah beli...tapi, lum jmpa asam garam gula kopi..smpai kat klcc aku cari..takde gak..buku lg 1...aku lupa plak tajuk dia...hahaha...

ZERO VENDETTA berkata...

saya ada buku asam garam gula kopi,mau pinjam??heh..tis week saya d'melaka :)

k|ree berkata...

zero - bole ka...?aku tak balik la minggu nie...:)

ZERO VENDETTA berkata...

of course boleh.nnt kita jumpa la k.lama sgt tak jumpa ko,rindu.tp bila?

k|ree berkata...

zero - tue la pasal..lama sgt tak jmpa kan...tak tau la..masing2 pun ada byk hal...ujung bulan, insyaAllah..aku pulang ke kmpg...