24 Mac 2010

Perlu Kurus

Saya perlu kurus...berat saya dah melampau...badan saya pun dah melampau...
stress kalau semua benda nak kena tukar...sampai yang dalam pun perlu tukar....
warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

12 ulasan:

erniekO berkata...

jommmmm shopppingg~~

:D

rDnA berkata...

chaiyok!!! kiree..
tgh struggle gak ni..emmm harap2 berhasil la yer

d7 berkata...

huhuuuuuuuuu..
aja aja fighting dear!!

MyRule berkata...

Go kiree..go Kiree..Go Kiree...yeah!!..you can do it.. :p

Nurulhuda|Adlie berkata...

kiree, exercise lah and banyak minum air masak.. boleh tu.. =)

nadeera berkata...

uiks..tak kan berat kamu naik bagai di pam2..skit jer kot..hati senang..

farhanna berkata...

sama! seriuss.. pas g khursus.. berat bdn btambah2.. huhuhuhuhuhu.. x tau cra senang nk kurus.. by hook, o by crook kna cut mkn ns.. warghhhhhh.. mn lehh thnn

k|ree berkata...

ernie - ko memang suka duit aku habis eh...huhuhuh...jom2..aku memang suka pun...

rdna - tue la pasal..mmg perlu sungguh2...insyaAllah..

d7 - mekasih...

nurulhuda - tue la..camne nak exercise..balik umah pun dah penat giler..tp,kena juga kuat semangat..

nadeera - bole tahan naik la..dekat 5 kilo naik lepas kawin..

farhanna - tue la..kena juga tak makan nasi..tp, takut pengsan pulak...adoyy...

rDnA berkata...

kiree nnt ambik award from me k

ZERO VENDETTA berkata...

ciyok dear!set your mind,untuk suami :)

hanim berkata...

caiyokk!! saye pun tgh diet gak..nasi mlm sekali je 1 hr.. lapar x hengat! tapi sabo jer.. bley tu.. teruskan usaha ya! hee.. :))

k|ree berkata...

rdna -mekasih dear..

zero - huhuh..betul2...

hanim - insyaAllah...boleh punya...sama2 kita menuju puncak kejayaan...heheheh...