25 Mei 2009

Persiapan Ketujuh - Baju Nikah

Tiba-tiba rasa nak update untuk baju nikah. Entry lepas dah tunjuk baju yang bakal dihasilkan.

Cerita nya bermula bila beli buku majalah pengantin. banyak pulak fesyen untuk kain beaded chiffon. rasa cam , uik..cam lawa pulak kalau buat camni kan.





Dengan pantas, call Amy Soo - tukang jahit di Melaka. Alhamdulillah, dia masih tidak potong kain lagi. Dia pun cakap okie je, selagi dia rasa senang nak jahit. okie la tue. :) sungguh seronok. mana satu yang sesuai.? suka dua-dua. takde masalah, boleh tanya pada tukang jahit nanti. mana yang di suggest. en. casio ku itu, dua - dua pun dia cakap comel. :)

Jadi, ujung minggu nie. balik kampung, selain hadir ke majlis perkahwinan rakan sekolah ku yang tengah mengandung 3 ke 4 bulan sekarang nie. haa..jangan pikir bukan-bukan. rakan ku ini, sudah nikah dulu last year. majlis nya lambat sebab nak buat sekali dengan akak nya. memang tak dapat bayangkan dengan membawa perut. tapi takpe, mungkin lagi naik seri nya. :)
okie, yang tadi tue sebab pertama balik kampung. jadi, ada masa atau memang kena juga cari masa, jumpa Amy Soo. berbincang. jika tidak boleh, proceed dengan yang lama juga. takpe. masih cun juga. wakakaka...perasan.

Selain tue, kena juga cari langsir. masih tidak beli dan tempah lagi. bahayaaa.


itu sahaja.mahu sambung buat paper bag walaupun mata sudah sangat-sangat berat.












2 ulasan:

ZERO VENDETTA berkata...

Nad,
The second one better.U should choose that as ur design

k|ree berkata...

zerovendetta - tue la..aku pun rasa nak buat yang design tue juga. mekasih kerana memberi pendapat.. :)