17 April 2009

Imbasan Pertunangan

arini, sje la nak letak gmba2 time tunang aritu...

gmba yg entry before nie...sgt sket kan...huhuhuh....skng nie,baru ada masa nak duk adap je blog nie...urmm...ke mana kah masa ku selama ini...??ntah la...mgkn busy agknye...busy sgt ke aku nie..???




okie mri kte tour gmba2 di hari pertunangan...010209...


Masa nie...org sume kata, cam zaman dlu...sesi berpantun..mmg gle nye berpantun...tok sidang taman aku la start dlu...heheh..pastu,belah lelaki plak membalas..hurmmm..skali de balas da..berdas2...hehehe...dari pantun lambat,smpai la pantun nak meminang..hehehe..aku sguh kagum...tp,di sbbkan..hati yg berdebar...hampeh la aku nak dgr...


















lepas sesi balas pantun...pe lg..sesi sarung cincin la kan...heheh...selesai...saya sudah jadi tunangan org lepas je sarung cincin tue..
tak bleh kenal ngan mamat lain di luar sana...minta maaf..ku sudah bakal menjadi isteri org..
sape ada niat utk berkenalan..padamkan la niat suci anda...hehehe..perasaan...










alhamdulillah...selesai sudah sesi sarung cincin...perasaan nak nangis ke masa tue..
sedikit...sebak..org tersayang tidak dapat melihat anak nye bertunang...nie baru tunang..aku percaya kawin nnt..aku melalak plak...



















berpicture dengan hantaran2 yg dihasilkan...hehe..belah aku,aku la wat sndiri kan...heh..belah
mr.casio...adik2 nye la yg wat...huhuh...walaupun,hantaran yg aku hasilkan tak berapa kemas..ye la..amatur..hehehe...
sguh puas hati...ngan hasil nye... :)











bergambar dengan kawan2...minta maaf jika ada gmba2 yg tertgal...i'm sorry.... :)















abis sudah entri kali ini...klu de rasa nak upload gmba...mgkn,akan diuploadkan...hurmm...tgu entri akan dtg...mgkn,saya akan mendedahkan ttg doorgift yg telah di hasilkan...

2 ulasan:

ZERO VENDETTA berkata...

Sweetla nad bila tgk2 balik gambar engagement ko aritu.Aku pasti time nikah & sanding nnt akan lebih meletup.heh.Don't worry dear!

k|ree berkata...

huhuh...meletup..?
klu bole,biar la bise2 je...
hehehhe... :)
segan plak aku nnt...hehehe