10 Oktober 2013

Naurah & Natasha


Assalamualaikum

Naurah & Natasha yang sangatlah manja



Muka mereka tak sama kan...?

yang sorang ala korea/jepun...
yang sorang lagi ala hindustan

tapi mereka berdua tetap anak saya dan suami...

walaupun orang sampai kata, macam lain benarlah yang tasha nie...macam jauh sangatlah beza dari kami..saya tahu dia anak saya...

sakit hati tue, adalah sikit...ialah...macam saya nie mengandungkan anak orang lain la pulak..haishh...ke aku nie yang sensitif sgt...hahaha...

naurah dulu...saya suka tengok naruto..sampai minta suami bela rambut panjang..macam shikamaru..huhuh...sekarang dah tak layan pun cerita tue...

natasha pulak..saya asik la layan hindustan...dan suami pun suka nyanyikan lagu hindustan kat naurah...saya sampai kata, kali nie...anak kita ikut hindustan pulak la...lawa kan...mata cantik...rambut lebat...huhuh...kulit pun lawa...walaupun gelap...heheeh...

haa...lepas nie, nak anak ikut sape pulak...?hahaha...

4 ulasan:

MyRule berkata...

Ni macam kitaorangla. Both muka lain. Even masa bawa ammar jenjalan without hubby, byk kali org tanya..anak akak ke?..huhu

aisha berkata...

heheh beza.. tp naurah takde ketak2 dah mcm dia baby.. lain nye rupa naurah dah besar... adik pun dah steady.. lagi lagi.. nak citer lagi..

k|ree berkata...

myrule - haha...sama la...saya pun slalu kena cmtue juga...

aisha - aah...naurah dah kurus la..haha...nak menaip mcm2 citer...tapi, kena ada masa bbtul sesuai...hehe... :) tq ye sudi baca blog kita... :)nak follow balik..tp tak boleh pun...

fiszah_pjo berkata...

hehe..naurah ikut muka mak..natasha ikut muka ayah..ada iras la..cmne orang nmpak takde iras lgsung,hehe...sy nampak mmg iras mak sorang,iras ayah sorg :)