07 Januari 2012

Kerja

Assalammualaikum....

Saya tak tahu nak cerita apa hari ini...macam-macam perasaan ada sekarang nie...

okay...saya ada dapat interview kerja tempat lain...tapi,tak tahu lah bagaimana...

mungkin pergi je interview...saje...mau test market orang kata...hahaha...macam lah diri ku ini hebat sangat...

1. dah lama giler tak interview kerja...jadi, agak nervous la juga...

2. ada test...advance excel dan math...warghh...gilerr...tapi, bila tanya, more to business math which more easy kot dari financial...walaupun saya finance graduate..hhahaha..

3. saya dah lama tak berspeaking...jadi, agak risau lah...sebab nye,kerja berspeaking dengan pc je kan...

4. doakan saya...mana tahu dapat double pay...hahaha..berangan la ko nadiah...

2 ulasan:

ZERO VENDETTA berkata...

caya lah dear. company mana? best of luck yea. kalau x lepas try lah PNB plk,sni alhamdulillah bonus+benefit
masyuk

AzwanRamli berkata...

Erm...good luck kak...