18 Februari 2014

Dah 7bulan...cepatnye...

Assalamualaikum

Dah mengandung 7bulan...rasa kejap je...dengan punyalah banyak drama nye...suspek luar rahim la..bleeding 3minggu berturut2...sampai juga ke trimester ke3...

Pengalaman mengandung anak ke3...macam2...

Tebiat...makan ice..masih sama macam Natasha Adelia..tapi, tak seteruk itu...cuma lebih suka minuman sejuk...
Punyalah lasak baby dalam perut nie...makin tak larat...

dah rasa mild contraction...haaa..bru 7bulan nie...tengah susah hati, kalau beranak awal...
bila tanya doktor, dia kata...memang gitu...sebab dah anak 3 nie...dia punya tindak balas lagi cepat terasa...

okay..masih naik motor pergi kerja...dah ramai yang tegur...risau...tapi, masih boleh peluk Mr.Casio atas motor...takde masalah kot...percayalah bahawa dia bawa motor dengan selamat..

mungkin akan dipikirkan bawa kereta bulan depan ke...hehee...malas nye nak redah jem....stress okay...

baju anak...persiapan...none...kkeekeke...sian anakku...

padahal ada 2 checklist for anak kali nie...

hurmm...

okay...lelaki ke perempuan...?hahaha...perempuan...alhamdulillah...walaupun jauh disudut hatiku inginkan lelaki...

semuanya telah ditetapkan...masih boleh berusaha...okay...akan ada ke4 ke..?hahaha

kita tunggulah camne pulak...

lain kali nak borak sal precaution pulak...dah survey macam2 nie...tp, keputusannya...????

4 ulasan:

MyRule berkata...

Bestnyer...my mom suka anak girl ramai2 :). Semoga selamat semuanyer

-aTy- berkata...

alhamdulillah..
kalau betul didikan kita sebagai org tua pada anak2 perempuan kita insyAllah anak2 perempuanlah yang akan bela kita pula bila kita tua nanti..
InsyaAllah..

akak pun dah dua perempuan.. tapi syukur sangat bial anak perempuan ni kurang ragamnya sikit kan.. heheh
Allah maha mengetahui apa yang terbaik untuk kita..

aisha berkata...

yeay updateee........
tp sikit.....

nak lagik..

Norhafiszah Johari berkata...

Geng boria mak nye die..seronok nye all gugurl...

Passl naik moto take care ya.pernah nampak korg naik moto g keja.sbb sy pun g keja bawak moto.hehe.da 4 bulan bawk moto sndri g keje atas aalasan x lrt naik lrt.hehe.ape pun take care