02 Februari 2012

Hijrah

Assalammualaikum...

berhijrah itu perlu....dari suatu perkara kepada perkara yang lebih baik..tapi, semua itu...jika diizinkan oleh Allah swt...

keputusan memang susah nak buat...tapi,bila dipikirkan beberapa faktor yang rasa seperti...saya perlu berhijrah...mungkin, bukan di sini tempat saya...

keputusan nie, memang susah nak buat...sangatlah susah...tapi, saya cuba untuk bertukar pandangan... :)

masih tidak terlewatkah saya untuk berazam...

1. saya nak tambahkan ilmu pengetahuan am...kerana saya kurang membaca..jadi,saya perlu lebihkan membaca dan kurangkan bercakap...

2. saya perlu lebih berhati-hati bila bercakap...

3. saya perlu semangat baru untuk berada di tempat baru nanti....

4. saya perlu persiapkan diri...dari segi mental dan fizikal...


1 ulasan:

AzwanRamli berkata...

Ilmu bukan t'letak pada buku tapi pada hati...nice one..