11 Julai 2011

Budak Bam Bam



Assalammualaikum...

comel tak budak nie...? hehehe...

update terbaru mengenai puteri kesayangan mr.casio & mrs.kiree...

- masih lagi tak pandai hisap susu dalam botol...pakai syringe je kalau kat nursery...
- bertambah montel & gebu...
- sudah boleh bergerak kalau meniarap...
- sudah pandai ketawa kalau kena geletek...
- pandai menangis dah kalau kena tinggal sorang dalam bilik...
- suka sangat mandi...
- masih lagi menyusu badan..alhamdulillah...
- masam je kalau kena hantar nursery..tapi, kalau amik..kemain melompat lagi...
- dah kenal orang...kalau orang yang tak selalu nampak..tetiba nak pegang dia...nangis...
- sudah 5 bulan...berapa kg?..tak tau lagi tak timbang...masa 3 bulan..dah 6.8kg..tak tau la nie berapa pulak...

okay..itu sahaja...saya rindu anak saya....

10 ulasan:

fiszah_pjo berkata...

tabah ye naurah mnum susu guna syringe..tak kesah la..asalkan die minum gak susu..sian die lapar if tak mnum...
suka betol tengok badan die..rasa geram nk cubit2 je..comel:)

ctfza berkata...

menjawab soalan pertama : comel sangatttt!!!!

k|ree berkata...

fiszah - hehehe...mmg geram pun...

ctfza - mekasih...ehhee...:)

Mrs.Qarlista berkata...

wahhh..naurah. mase 3 bulan dah nak dekat 7 kilo! tadi hantar delisha pi check up. 3 bulan 6kilo. tu pun dah berat semacam je rase. hehe.

harzharun berkata...

mestilah comel wei!..haha..geram tengok...kejap je kan..dah besar dah...

k|ree berkata...

mrs. qarlista - tue la, tgk pipi delisha pun, agak tembam juga dia kan... :) tue la..riso je...adakah naurah pun akan masuk paper nanti...6bln bpe kg ntah...hehehe

harzharun- hehehe...tue la..mmg kejap je...tak lama,tgk baby awak plak....hehehe.. :)

Mrs Shareeda berkata...

kiree.. penah tgk botol mimi jumi tak.. serupa mcm nipple kite tu.. cuba tgk link http://www.mimijumi.com/
tapi kat obersea la.. kat malaysia tak tau jual ke tak.. hehe

Mrs.Qarlista berkata...

baru perasan..naurah bambam hanye minum pakai syringe..huwaa..camnela rupe syringe tu..mesti yg saiz gergasi tu..

Cik Puan Lara berkata...

comelnyaa...geram sgt....mmg copy paste muka nadiah la.hehehee.

k|ree berkata...

mrs shareeda - thx dear...nanti i try tgk... :)

nad - hahaha..sabar je...size biasa je dear..tapi,jenuh la BS dia bagi...lama nak abih kan susu..

cik puan lara - hehe...tq... :)