04 April 2011

:(

As-salam...

nape sedih...?
tetiba rasa sunyi di rumah...

naurah dah pergi nursery....alhamdulillah...

call teacher dia tadi...dia okay...tengah tidur...boleh juga minum susu dalam botol...
punya la payah ajar...tetiba,orang lain yang bagi...okay pulak...

tapi,duduk rumah nie...sedih pulak...terasa betul....

call mr.casio...dia kata, pergilah ambil...
tapi, nanti sama juga kena tinggal kat nursery...jadi, kena lah biasakan... :(

9 ulasan:

MaZNi PutERi berkata...

mula2 je kiree. nanti lama2 oklah tu... :>

k|ree berkata...

mazni - :(..camtue la harapnye...

Mrs.Qarlista berkata...

bile kiree sebut ' call teacher ' rase macam..hmm..dah besar dah naurah. hehe. jangan sedey2..nanti nad pun kene belajar thru pengalaman kiree gak ni..cane nak handle anak bile hantar kat nursery or babysitter..;p

k|ree berkata...

nad - hahaa...tue la..dah sume panggil teacher..hurmm..mmg sedih..tp,kena juga redha kan...:)

Najed berkata...

1st time hantar syaurah ke nursery, mmg sedih tapi yg bestnya papa dia yg berat hati...mama cool je :)

fiszah_pjo berkata...

naurah pandai behave di nursery ye..mak pulak yg rsau..hehe..

♥ QaseH ♥ berkata...

naurah pandai x nk susahkan org jge dyer,,,tu dyer behave

k|ree berkata...

qaseh - hehehe...kebanyakan baby sume camtu kan...pndai behave kat tmpt lain... :)

MrS JaJa berkata...

Salam perkenalan...suka tengok gambar anak awk, comel.. =) ... jom jenguk..